מדיטציה אחד על אחד

מתרגלים מנוסים מלווים מתמודדים עם סרטן בתרגול ולימוד מדיטציה

 

לתרגול מדיטציה יכולות להיות השפעות מטיבות רבות הן כאשר בריאותינו טובה והן כאשר אנו מתמודדים עם מחלה כמו סרטן. השפעות מטיבות אלו ידועות למתרגלי מדיטציה מזה אלפי שנים, וכיום גם מחקרים מדעיים רבים מאששים זאת. ההשפעה המטיבה עשויה להתבטא גם ברמה הגופנית, וגם בממד הרגש, המנטלי והנפשי/רוחני.

אנחנו קבוצה של מתנדבים מכל הארץ, המציעים הנחייה אישית וליווי בתרגול מדיטציה למתמודדים עם סרטן.

תרגול המדיטציה הוכח כמפחית לחץ וחרדה אשר באופן טבעי מגיעים לשיא בתקופות של מחלה ומשבר. התרגול מאפשר למתמודד לטפח חוסן פנימי וקבלה של המציאות כפי שהיא.

הליווי נעשה אחד על אחד, בהנחיה אישית ובבית המתמודד. במקרים של מרחקים פיסיים גדולים אנחנו מקיימים את הליווי דרך הזום.

ליצירת קשר:

טלפון:   (+972) 0543-509-400 

מייל:    [email protected] 

אתר:    www.1on1meditation.com  

 

פרטים נוספים :

תוכנית אחד על אחד כוללת כ-70 מתנדבים בפריסה ארצית רחבה, מאילת ועד רמת הגולן, המלווים עשרות מתמודדים בכל שבוע בלימוד ותירגול מדיטציה בבתיהם. הליווי מוצע בהתנדבות, בתחושה כנה של זכות ופתיחת הלב. מאז התחיל התוכנית, ב-2015, נתמכו על ידינו מאות חולים בכל הארץ.

​אנחנו מאמינים ונוכחים שוב ושוב שתרגול המדיטציה מטפח חוסן, המאפשר לשמור על שקט גם ברגעי משבר. התרגול מפתח איכויות של איזון פנימי מול מצבי משבר, הפחתת חרדה, התמודדות עם כאב ופיתוח חמלה. 

​כאשר מתרגלים מדיטציה מייצרים תנאים המאפשרים לגוף ולתודעה להירגע ולהרפות. כאשר מתאפשרות הרפיה ורגיעה, מתאפשרת ירידה ברמות המתח, הלחץ, הדאגה או החרדה. כאשר רמות הדאגה והלחץ יורדות, נוצרים תנאים חדשים המאפשרים למערכת החיסון הטבעית של הגוף לשוב לתפקד בצורה התורמת יותר לבריאות.

​דרך תרגול מדיטציה ניתן גם ללמוד להתייחס בצורה מיטיבה ומועילה יותר להלכי רוח, מחשבות ורגשות שליליים אשר מופיעים ביתר שאת כאשר ישנה מחלה ואי וודאות גדולה לגבי בריאותינו. כאשר מתרגלים מדיטציה לומדים, מתרגלים ומטפחים גישה אחרת להלכי הרוח השליליים, גישה של טוב לב, חמלה ואי- היאחזות במחשבות ורגשות שליליים. גישה זו היא פתח יציאה מהמערבולות הרגשיות והמחשבתיות שכובלות ומאמללות אותנו. דרך מדיטציה אנו מגלים שניתן לשהות יותר ויותר במלאות של הרגע הנוכחי, מבלי להסתבך, או להסתבך פחות, בכעסים ובאשמה בשל העבר ומבלי להיות מוצפים בדאגות ובפחדים לגבי העתיד. דרך מדיטציה ניתן להתחבר יותר ויותר לשקט ולשלווה שמצויים בכל רגע, אם רק נהיה קשובים יותר ומוטרדים פחות.

 

 

אודות המחבר

צור נושא חדש