ראיתי מאמרים רבים שדנו בבעיות בזקפה, כולם נכתבו ע"י גברים, עבור גברים ודנו באספקטים הרבים של נושא זה הנובע ממחלת סרטן הערמונית, והשפעותיו על היחסים בין גבר ואשה.

החלטתי לשתף אתכם בניסיוני מתוך תקווה שזה יעזור לכל הזוגות החדשים, לזוגיות שלהם או לאלה הנמצאים בזוגיות/נישואים כבר תקופה ארוכה.

אני אישה בשנות ה- 60 לחיי ולמעלה מ-30 שנה חייתי במסגרת מוסד הנישואים. נישואי הסתיימו לפני כ-4 שנים. לפני ארבע שנים הצהרתי: " אני לא רוצה יותר גברים ולא רוצה כל קשר איתם". לאחר שזה נאמר, פגשתי אדם מאוד מיוחד. באחת משיחות הטלפון הראשונות שלנו, לפני שאפילו נפגשנו, הוא סיפר לי שהיה לו סרטן הערמונית. הודיתי לו על גילוי הלב שלו. באותו זמן לא ממש ידעתי מה כרוך בזה , אבל מתוך שיחותינו היה ברור ששנינו חולקים את אותו מבט על החיים ואת אותה תשוקה לחיים. היה ברור שאיכות החיים היא בעלת חשיבות עליונה עבור שנינו.

עם התפתחות היחסים בינינו, האינטימיות הפכה לגורם חשוב עבור שנינו. אני מאמינה שתקשורת טובה היא חיונית לקשר חזק ובריא ואני גם מאמינה שאינטימיות היא הערוץ הטוב ביותר לתקשורת.

היום אני יכולה לומר בכנות שאני אישה מאוד מסופקת הן רגשית והן מינית, למרות בעיות בזקפה והכל. אנחנו מצאנו דרכים , דרכים נפלאות, לפצות עצמנו ולהתגבר על אספקטים מסויימים של בעיות בזקפה.

המסר שלי וגם עצתי לכל הנשים הוא לתת לבן זוגכם לדעת שיש לכן צורך להיות נאהבות, להיות מחובקות. שהקרבה הפיזית ביניכם חשובה לכן. שוחחו בפתיחות על הצרכים והרצונות שלכם ודברו בפתיחות על כל האספקטים של מעשה האהבה. תנו לו להרגיש ולדעת שמה שחשוב לכן הוא לא גודל הפניס שלו ולא חוזק הזקפה .

רבותי הגברים, מעשה האהבה הוא כל כך הרבה יותר מאשר פניס חזק וזקוף. אנחנו הנשים זקוקות לחיבוק, למגע, לליטוף, לשיחה אינטימית ולרומנטיקה. אתם תבואו על גמולכם על ידי כך שתספקו את בת זוגכם. אתם צריכים להרגיש בנוח לדון בכל האספקטים של המיניות שלכם עם בת זוגכם בכנות טוטלית ומבלי שתשרור ביניכם מבוכה או אי נוחות כלשהי. אל תרחיקו את בת זוגכם מעליכם בגלל הפחד שלכם שמא לא תוכלו "לבצע". עבדו על כך ביחד.

יתכן שמעט מהספונטניות תסבול מכך שיש לתכנן את הפעילות המינית סביב לקיחת כדור כמו ויאגרה או סיאליס או לביטרה, אך מצד שני יהיה לכך פיצוי ובונוס במשחק המקדים שיתמשך יותר זמן.

ניתן לקבל הרבה עזרה. יש הרבה ספרות בנושא והרבה מומחים יכולים לעזור לכם, לייעץ ולהדריך.

בשעה שדברים אלה נכתבים, בן זוגי ואני חושבים לעבור לגור ביחד. אנחנו על סף הרפתקה שמבטיחה להיות מרתקת, מרגשת ומספקת בכל מובן. אני מצפה ליחסים של אהבה, רעות ושיתוף עם אדם מיוחד זה.

על החתום

אשה "צעירה" מאוד מסופקת.

אוקטובר 2007

אודות המחבר